Νεαρή ποπ σταρ στο ψηφοδέλτιο του Παππού

ΑΝΝΑ ΜΠΑΒΕΛΛΑ
Είναι κούκλα, διαθέτει φωνάρα κι αποτελεί τοπικό ίνδαλμα των νέων. Ο λόγος για την τραγουδίστρια του συγκροτήματος IRIFEZ, Άννα Μπαβέλλα ΚΛΙΚ ΕΔΩ, που μας εξέπληξε ευχάριστα με την απόφασή της να θέσει υποψηφιότητα στις Δημοτικές Εκλογές του Μάη, ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του Χρήστου Παππού. Μόλις είκοσι Μαΐων και εκ Ζεφυρίου ορμώμενη, η Αννούλα πήρε τη μεγάλη απόφαση να συνεχίσει την οικογενειακή παράδοση της ενασχόλησης με τα κοινά κι οι προοπτικές διαγράφονται ευοίωνες, καθώς η υποψήφιότητά της φαίονεται ότι αποκτά φανατικούς υποστηρικτές μεταξύ των συνομιλήκων της. Πολλοί, εξάλλου, είναι εκείνοι που λένε ότι, παρόλο που δεν έχουν ανακηρυχθεί οι συνδυασμοί, το πιθανότερο είναι ότι θα είναι η νεαρότερη υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος. Η ίδια δηλώνει αποφασισμένη να μεταφέρει τη φωνή των νέων στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο κι έχει ήδη ξεκινήσει την προεκλογική της εκστρατεία, που διακρίνεται για την αμεσότητά της. «Γεια σας!!! Με λένε Άννα Μπαβέλλα είμαι 20 χρονών, κατοικώ στον Δήμο Φυλής και είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος, πλάι στον Χρήστο Παππού. Και αυτό γιατί αγαπώ αυτόν τον τόπο και θα ήθελα να προσφέρω με όλο μου το «είναι» για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των συμπολιτών μου. Αν θα θέλατε λοιπόν να με στηρίξετε σε αυτόν τον σκοπό θα σας ήμουν ευγνώμων!!!!», έγραψε στο facebook. Τι λέτε;
Δείτε την Άννα στις συναυλίες με τους IRIFEZ:


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου