Αποχαιρετισμός του παπα Νικόλα στους ενορίτες της Φυλής

Αδελφικό αποχαιρετισμό στους ενορίτες της Φυλής απευθύνει ο πατήρ Νικόλαος Κοτίνης ο οποίος κλήθηκε, να αντικαταστήσει, για δυόμιση δύσκολα χρόνια τον παπα Δημήτρη στη Χασιά κι απέκτησε μαζί τους στενούς πνευματικούς και ποιμαντικούς δεσμούς, 
Στο μήνυμα που ανάρτησε στην προσωπική του ιστοσελίδα στο facebook ΚΛΙΚ ΕΔΩ ο παπα Νικόλας ευχαριστεί επίσης όλους τους συνεργάτες του αλλά και όλους, ανεξαιρέτως, τους διοικητικούς παράγοντες του Δήμου Φυλής.  


Το πλήρες κείμενο του αποχαιρετισμού του παπα Νικόλα, έχει ως εξής:


Αγαπητοί αδελφοί, 
- Υπάρχουν στιγμές στην ανθρώπινη ζωή που η ψυχή βιώνει την κατάσταση που συχνά θα ακούτε να αναφέρεται στην ζωή της Εκκλησίας μας, αυτή της Χαρμολύπης! Μια τέτοια κατάσταση πλημμυρίζει την ψυχή μου ατενίζοντας τα αγαπημένα και τίμια πρόσωπα όλων σας. Η χαρά που με γέμισε η συναίσθηση οτι εκπληρώνω το θέλημα του Θεού όπως αυτό εκφράστηκε από τον Πατέρα της τοπικής μας Εκκλησίας Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ. Αθηναγόρα, αναμιγνύεται με λύπη τώρα που πρέπει να σας ατενίσω και να σας αποχαιρετίσω. 
Αναπόφευκτα έρχονται στη θύμησή μου όλες οι υπέροχες στιγμές που έζησα στην ενορία της Κοιμήσεως Θεοτόκου Φυλής, την μέχρι τώρα πνευματική μου οικογένεια αλλά και όλες οι ατυχείς στιγμές (γιατί μια οικογένεια δεν έχει μόνο χαρούμενες ώρες αλλά και δύσκολες) που και αυτές με κάνουν να χαίρομαι γιατί ήταν ενταγμένες στο σχέδιο της παιδαγωγίας του Αγίου Θεού για μένα και για σας!!! Αναχωρώ όμως έχοντας μέσα μου την πεποίθηση πως έβαλα κι εγώ ένα ταπεινό λιθαράκι στην πνευματική οικοδομή της τοπικής μας Εκκλησιαστικής κοινότητος. 
Ευχαριστώ τους Επίτροπους, εκλεκτούς συνεργάτες μου στην διοίκηση του Ιερού Ναού, - επίτιμες κυρίες του Ενοριακού Φιλοπτώχου, τους συμμετόχους και συνιερουργούς μου στην λατρεία του Θεού και την τιμή της Παναγίας μας, παμφίλτατους ιεροψάλτες παλαιούς και νεότερους καθώς και τους νεωκόρους αλλά και όσους επιμελούνται την ευπρέπεια του Οίκου του Κυρίου του Ιερού μας Ναού των παρεκκλησίων του και του Πνευματικού του κέντρου. Ολόθερμες είναι οι ευχές και οι ευχαριστίες μου στα στελέχη των νεανικών κινήσεων της ενορίας, κατηχητικού, μουσικής, ζωγραφικής, κομπιούτερ και κοινωνικού φροντιστηρίου, τα οποία με το έργο τους βοηθάνε τα παιδιά της περιοχής μας. 
Θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθώ με ευγνώμονα διάθεση στην άριστη συνεργασία που υπήρξε με όλους ανεξαιρέτως Διοικητικούς παράγοντες του Δήμου Φυλής με την ευχή να συνεχίσει αυτή να υπάρχει για το μείζον όφελος της Πόλης μας. 
Τέλος επιθυμώ από το βάθος τις καρδιάς μου να σας ζητήσω να με ξεπροβοδίσετε με ολόθερμες προσευχές να φανώ στην νέα μου ενορία όπως ο Χριστός θέλει τους Ιερείς Του και άξιος της εμπιστοσύνης του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κατά την εκτέλεση του ιερού μου καθήκοντος! 
Η Χάρις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και η Αγάπη του Θεού και Πατρός και η Κοινωνία του Αγίου Πνεύματος είη μετά πάντων υμών!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου