«Αντίο» στις παλαίστρες μετά από 29 χρόνια λέει ο Χρήστος Αποστόλου …

… και πάει γι’ άλλα!



Την απόφασή του να πει αντίο στην αγωνιστική δράση έκανε γνωστή μέσω της σελίδας του στο Face Book o συντοπίτης μας Πρωταθλητής της πάλης Χρήστος Αποστόλου, ο οποίος μιλά με συγκίνηση για την πολυετή εμπειρία του στις Παλαίστρες αλλά και με ευγνωμοσύνη στο πρόσωπο του πατέρα του Νίκου Αποστόλου και της οικογένειά του. 

Ωστόσο στο τέλος της «εξομολόγησης» του, αφήνει ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι μόλις ξεκινάει κάτι νέο. Του ευχόμαστε από καρδιάς καλή επιτυχία σε ότι κάνει. 

Ακολουθεί η ανακοίνωσή του. 

Το 1997, 2ος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παίδων.. 

Το 2017, 3ος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών. 

Μετά από 20 χρόνια συμμετοχών σε Πανελλήνια Πρωταθλήματα και συνολικά 29 στις παλαίστρες, ήρθε​ η στιγμή του οριστικού αντίο στην αγωνιστική δράση. 

Είκοσι χρόνια με λίγες χαρές και αμέτρητες στεναχώριες...Αρκεί όμως το συναίσθημα που μου προσέφεραν οι λιγοστές μου επιτυχίες για να πω ότι άξιζε τον κόπο... Συναίσθημα που μόνο η πάλη μπορεί να σου προσφέρει. 

Δεν κρατάω μόνο τα καλά, γιατί μέσα από τις δυσκολίες και τις αδικίες σφυρηλατείται η προσωπικότητα του ανθρώπου και διαμορφώνεται ο χαρακτήρας του. Και στη διαμόρφωση του δικού μου, η πάλη έχει το μεγαλύτερο μερίδιο... 

Αιώνια ευγνωμοσύνη στον πατέρα μου, στον οποίο οφείλω τα πάντα... 
Δεν θα ήμουν εδώ και χρόνια στους αγώνες αν δεν υπήρχε ο αδελφός μου, που με σήκωνε όταν έπεφτα, που με βοήθησε όσο κανένας άλλος... 
Και ένα μεγάλο ευχαριστώ στη γυναίκα μου, που ήταν συνοδοιπόρος μου τα 16 από τα 20 αυτά χρόνια και με ανέχτηκε ως τώρα... 
Τέλος, ευχαριστώ όλους τους συναθλητές μου για την βοήθεια τους όλα αυτά τα χρόνια, τους αντίπαλους αθλητές και προπονητές και γενικά όλους τους ανθρώπους της πάλης, που συναναστράφηκε όλα αυτά τα χρόνια. 


Τα ξαναλέμε από άλλο πόστο...

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου