Στάση στα Άνω Λιόσια και στο 7ο Δημοτικό Άνω Λιοσίων έκανε «Ο μπαμπάς μου ο Ήρωας μου»…

… του Παναγιώτη Δημητρόπουλου


20 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα για τα δικαιώματα του Παιδιού  και ο Σύλλογος Γονέων του 7ου Δημοτικού Σχολείου Άνω Λιοσίων, τα παιδιά του Θεατρικού Εργαστηρίου, με τη δασκάλα τους Ηθοποιό και Σκηνοθέτη Τέτα Κωνσταντά, τα παιδιά των Εικαστικών και όλοι οι μαθητές, υποδέχτηκαν στο σχολείο τους του υπέροχο βιβλίο «Ο μπαμπάς μου ο Ήρωας μου» που παρουσίασε με μοναδικό τρόπο ο αγαπημένος φίλος των παιδιών  και Συγγραφέας του, Παναγιώτης Δημητρόπουλος.

Το σημαντικό σε αυτό το μοναδικό  ταξίδι που βίωσαν οι μικροί μαθητές και θα συνεχιστεί μέσα από τις σελίδες του υπέροχου βιβλίου είναι πως τα έσοδα από τις πωλήσεις του, θα διατεθούν στη «ΦΛΟΓΑ» για τα παιδιά που δίνουν μάχη για τη ζωή τους.
Αξίζει να σημειωθεί πως το βιβλίο ο  «Ο μπαμπάς μου ο Ήρωας μου» που σήμερα έκανε στάση στα Άνω Λιόσια ταξιδεύει για τον ιερό αυτό σκοπό σε όλη την Ελλάδα και στηρίζεται από ευαισθητοποιημένους, Κοινωνικούς Φορείς, Αθλητές, Δήμους, Συλλόγους αλλά και απλούς πολίτες που συνδράμουν το πολύτιμο έργο της «ΦΛΟΓΑΣ» 

Ακολουθούν χαρακτηριστικά φωτογραφικά στιγμιότυπα 


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου