Χαμογελά ξανά η Γιώτα Χαλκιά τρία χρόνια μετά την απουσία του αείμνηστου Μάκη Βασιλειάδη

… κυκλοφόρησε το διπλό CD τους

Συγκινεί η συντοπίτισσα μας και σπουδαία ερμηνεύτρια του Δημοτικού τραγουδιού Γιώτα Χαλκιά με μια ανάρτησή της στη σελίδα της στο face Book όπου και ανακοινώνει το ευχάριστο νέο της κυκλοφορίας ενός διπλού CD, τρία χρόνια μετά την απουσία του αγαπημένο της συντρόφου και δεξιοτέχνη του κλαρίνου Μάκη Βασιλειάδη. Ιδού τι γράφει:

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ .... ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ... Μετά από 3 χρόνια απουσίας του ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΜΑΚΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ η δισκογραφική εταιρεία μας κυκλοφόρησε 1 ΔΙΠΛΟ C.D. ζωντανό από πανηγύρια... C.D. ( 1) με τίτλο ( ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΣΤΗ ΠΡΕΒΕΖΑ ) 26 τραγούδια live ΓΙΩΤΑ ΧΑΛΚΙΑ κλαρίνο ΜΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ .. C.D (2) Σόλο κλαρίνο live ΜΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ 16 τραγούδια με τίτλο ( ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΕ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤAI ΟΙ ΝΕΟΙ ) ... Το διπλό C.D. μπορείτε να το προμηθευτείτε από την δισκογραφική εταιρεία SYMBAN SOUND .Ανδρέας Σταματελάτος τηλ. 210 5227696 -- 210 5240054 ...... Επίσης πολλές φίλες και φίλοι 
μου λέτε σε μηνύματα ότι δεν μπορείτε να βρείτε το τηλ. μου για διαφορές εκδηλώσεις ... Σας δίνω ένα τηλ. μου για συνεργασία 6934222667.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ .. ΚΑΛΑ ΓΛΕΝΤΙΑ .. ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ !

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου