Δήλωση παραίτησης της Κατερίνας Μπλουχάρη από τον ΣΥΡΙΖΑ

Mετά την κατ’ επανάληψη εχθρική και επιθετική στάση «συντρόφων» του τοπικού και μετά της Νομαρχιακής Σύριζα στα όρια της δυσφήμισης, μιας παράταξης που δέχθηκα να υπηρετήσω συμμετέχοντας στην μεγάλη εκλογική Νίκη του 2014 και παραμένοντας, ακόμη και μετά την απογοήτευση και το ανελέητο ξεπούλημα όλων των συνθημάτων που ήταν υπέρ του Λαού, αποφασίζω σήμερα να σας ανακοινώσω τα εξής: 

Παραιτούμαι και αποχωρώ από κάθε θέση ευθύνης του Σύριζα: Aλλά δεν εγκαταλείπω τις αξίες και τις αρχές που οδήγησαν τα βήματα μου στα γραφεία του Σύριζα. Σου θυμίζω «σύντροφε» πως σαν κόκκινο σκυλί έτρεχα για να δημιουργήσω δομές, να προσφέρω υπηρεσίες, να δημιουργήσουμε χώρους υποδοχής της «ελπίδας» που ερχόταν. Τι άλλαξε σήμερα στα «Δημοκρατικά» Άνω Λιόσια; Ποια διάολο δημοκρατία διέπει τους «συντρόφους» μου που στήνουν λαϊκά δικαστήρια στο πρόσωπο μου για μια φωτογραφία μου με τον σύζυγο μου ο οποίος πολιτεύεται με την «Ελληνική Αυγή για την Φυλή»; 

Τότε ήμουν δημοκράτισσα, τώρα έγινα κάτι άλλο; Παραιτούμαι και αποχωρώ από κάθε θέση ευθύνης του Σύριζα: Αλλά δεν ξεχνώ τα συνθήματα που φώναζα με τον Σύριζα, με όλη την δύναμη της ψυχής μου, χειροκροτώντας τα λόγια της «συντρόφισσας» κ. Ρένας Δούρου, πως ο ΧΥΤΑ Φυλής θα κλείσει. 

Εξαπατήθηκα τόσο εγώ όσο και ο Λαός της Φυλής από τον οποίο ζητώ συγγνώμη. 4 χρόνια τώρα η ανυπαρξία και το ασύνδετο λόγων και έργων των «συντρόφων» με οδήγησαν να απολογηθώ κατ’ επανάληψη σε όσους τότε με πίστεψαν. 

Μιλώ για τους χορτάτους συντρόφους, της τοπικής και της υπερτοπικής κοινωνίας που σήμερα με λοιδορούν με περισσή ευκολία. 

Παραιτούμαι και αποχωρώ από κάθε θέση ευθύνης του Σύριζα: Αλλά παραμένω ένας άνθρωπος, καθαρά κινηματικός σταθερός στις δικές μου προτεραιότητες, οι οποίες είναι οι ανθρώπινες αξίες και τα ιδανικά, η προσφορά, η αλληλεγγύη, ο εθελοντισμός, τα οποία αγωνίζομαι να υπερέχουν έναντι όλων. 

Είναι λυπηρό την ώρα που ο Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, δίνει μάχες για τη χώρα και την εκλογική επικράτηση του κινήματος που πιστέψαμε, να βρίσκονται κυβερνητικοί και θεσμικοί παράγοντες στη Νομαρχιακή αλλά και στην τοπική – πλην της φωτεινής περίπτωσης του εξαίρετου ανθρώπου και πραγματικού συντρόφου, κ. Τριαντάφυλλου Βαδεβούλη – οι οποίοι με ρατσιστική διάθεση, διχοτομούν την παράταξη, υπονομεύουν το έργο του, παίρνουν ακραίες αποφάσεις κατά το δοκούν, δημιουργώντας προβλήματα σε ανθρώπους σαν και μένα που αγωνίστηκα στις τοπικές κοινωνίες προσβάλλοντας με σε μια δύσκολη εποχή, όπου θα αντιμετωπίσουμε δύσκολες εκλογικές προκλήσεις. 

Αλήθεια, τι οφέλη προσδοκούσατε να έχετε από την επίθεση στο πρόσωπο μου την συγκεκριμένη στιγμή; Για τους λόγους που προανέφερα, παραιτούμαι και αποχωρώ από τον Σύριζα, αντιδρώντας στην καθεστωτική αντίληψη που εξυπηρετεί την προσωπική ανέλιξη ορισμένων. 

Με συντροφικούς χαιρετισμούς, Κατερίνα Δ. Μπλουχάρη

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου