“Καμπανάκι” Κρητικού για συκοφαντικό δημοσίευμα

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Καλημέρα και καλό μήνα, εύχομαι σε όλους ο Ιούλιος να είναι ένας καταπληκτικός μήνας. Αναγκάστηκα να γράψω, μετά από πολύ καιρό αυτές τις γραμμές, διότι με ενημέρωσαν, ότι τα fylikanea έγραψαν για μένα ένα σχόλιο το οποίο, δεν τους τιμά καθόλου, επειδή δείχνει την ασχετοσύνη τους, ότι δεν σέβονται την δημοσιογραφική δεοντολογία και ακόμη το πιο σοβαρό τους αφήνει έκθετους σε μηνύσεις και αγωγές. 

Εκτός όλων αυτών όμως, μου δίνει την ευχαρίστηση αλλά και την χαρά, για μια ακόμη φορά να τονίσω τα εξής: Και νόμιμο και ηθικό είναι η εταιρεία με την επωνυμία << ΔΟΜΙΚΆ ΥΛΙΚΑ ΚΡΗΤΙΚΟΥ Ε.Π.Ε.>> η οποία ανήκει στα παιδιά μου, να μπορεί να προμηθεύει νομίμως υλικά στον Δήμο Φυλής, διότι βάσει των νόμων 3463/06-3852/10-4555/18-462319, οι κεφαλαιουχικές εταιρείες (Νομικά Πρόσωπα), μπορούν να προμηθεύουν προϊόντα σε φορείς του Δημοσίου και φορείς της Κεντρικής Κυβέρνησης, όπως και ΟΤΑ πρώτου και δευτέρου βαθμού, έστω και εάν είναι Δημοτικός Σύμβουλος ή άλλος διοικητικός παράγοντας συγγενής πρώτου ή δευτέρου βαθμού, αρκεί να μην είναι ο συγκεκριμένος σύμβουλος ή παράγοντας, κάτοχος του 5% των μετοχών της εταιρείας εάν είναι Α.Ε. ή εταιρικά μερίδια εάν είναι Ε.Π.Ε. Ακόμα δεν πρέπει να είναι μέλος του Δ.Σ. της εταιρείας ή να είναι Διαχειριστής της προμηθευτικής αυτής εταιρείας. Ως εκ τούτου η προμήθεια των προϊόντων είναι καθ΄ όλα νόμιμη. 

Προχωρώντας πιο κάτω και απαντώντας στο ερώτημα εάν είναι ηθικό, λέω ότι είναι απόλυτα ηθικό, διότι εγώ κατά την διάρκεια της πενταετούς παρουσίας μου στα Διοικητικά δρώμενα του δήμου δεν πήρα ούτε ένα Ευρώ, νόμιμα ή παράνομα ως αμοιβή των υπηρεσιών που πρόσφερα, ούτε διόρισα κάποιο παιδί μου στον Δήμο, ούτε χρησιμοποίησα ποτέ την θέση μου για προσωπικό όφελος, όπως έκαναν κάποιοι άλλοι, που έλυναν και έδεναν κάποιες εποχές. 

Εγώ αντιθέτως είχα σαν προσωπικό στόχο και προσπαθούσα να δουλέψω, όπως ξέρω πολύ καλά να κάνω, για το καλό των Δημοτών και του Δήμου. Επομένως θα ήταν τελείως ανήθικο, χωρίς να υπάρχει κανένα νομικό ή ηθικό κώλυμα να μην μπορούσε η εταιρεία των παιδιών μου, να προσπαθήσει να μετέχει σε διαγωνιστικές διαδικασίες και να καταφέρει εάν μπορεί να αναλάβει την προμήθεια κάποιων υλικών, όπως μπορεί να κάνει κάθε εταιρεία, μετέχοντας σε νόμιμες διαδικασίες. 

Τελειώνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι πλέον οι απευθείας αναθέσεις, όπως θέλουν να λένε οι κύριοι που έχουν τα fylikanea και ευθύνονται για το τι γράφεται σε αυτά, δεν υπάρχουν, θα έπρεπε να ξέρουν ότι: Ο νόμος 4412/16 στο άρθρο 118 λέει ξεκάθαρα ότι σε έναν τέτοιο διαγωνισμό μπορούν να μετέχουν όσοι θέλουν και επομένως η διαδικασία είναι διαγωνιστική και μόνο, ως εκ τούτου εάν ασχολούντο πιο σοβαρά με το τι γράφουν θα λογίζονταν τα fylikanea σαν ένα πιο σοβαρό διαδικτυακό Μέσο. 

Επίσης θα ήθελα να σας επισημάνω το εξής,: Την επόμενη φορά που θα προβείτε σε ανυπόστατα ψεύδη και θα γράψετε προσβλητικά και μη τεκμηριωμένα γεγονότα ή απόψεις, δεν θα σας απαντήσω αλλά θα προβώ στα κατά τον νόμο ενδεδειγμένα μέτρα προστασίας δικής μου και της οικογενείας μου, από κακοήθεις συκοφάντες. Να είστε καλά και πιστεύω να έχετε την δυνατότητα να καταλάβετε τι σας γράφω.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου