Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Υπερεμφάνιση του Δήμου Φυλής στην ΕΡΤ 1 με τον Γιώργο Μαυροειδή στο παρασκήνιο

 



Άρτια ήταν η εμφάνιση των οικονομικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων του Δήμου Φυλής, στην εκπομπή της ΕΡΤ 1 “ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ”, που βγήκε στον αέρα το πρωί της Πέμπτης 16 Σεπτεμβρίου 2021.
Σε κάτι λιγότερο από πέντε λεπτά, χάρη στη μεθοδική δουλειά του Δημάρχου, των Αντιδημάρχων, των Δημοτικών και Τοπικών Συμβούλων, των πολιτιστικών φορέων και αρκετών συνδημοτών μας, οι τηλεθεατές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού στην Πάρνηθα, για την τοπική παράδοση, τα τοπικά προϊόντα αλλά και για τις επιχειρήσεις ψυχαγωγίας και εστίασης.
Σύντομος και κατατοπιστικός, ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς πρόλαβε να μιλήσει για όλα. Μέχρι και για το Μελισσοκομικό Πάρκο που σχεδιάζει ο Δήμος για να τονώσει τους μελισσοκόμους της περιοχής.
Το εκπληκτικό είναι ότι αυτή η δουλειά, που είχε σαν αποτέλεσμα να βρεθούν στην πλατεία ιππείς και άμαξα, γυναίκες με παραδοσιακές φορεσιές και ένα πάγκος με τα τοπικά προϊόντας, έγινε μέσα σε ελάχιστη ώρα. Δεν είναι τυχαίο που ο Χρήστος Παππούς ανέφερε στην εκπομπή ότι όλα έγιναν σε χρόνο ρεκόρ.
Αυτό που δεν ανέφερε ο Δήμαρχος, γιατί είναι αυτονόητο στο Δήμο Φυλής, είναι η ομαδικότητα που επικράτησε σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας. Κι αυτό οφείλεται στο γεγονός πως όλοι έχουν συνειδητοποιήσει ότι η προβολή θα βοηθήσει στην προσέλκυση επισκεπτών στην “Αράχωβα της Αττικής”, όπως αποκαλεί τη Φυλή ο Χρήστος Παππούς. Κι ότι θα στηρίξει τη “βαριά βιομηχανία” της περιοχής μας που είναι οι επιχειρήσεις ψυχαγωγίας και εστίασης, με απώτερο σκοπό τη διατήρηση των θέσεων εργασίας, οι περισσότερες των οποίων καλύπτονται από συνδημότες μας.
Συμπερασματικά, η εικόνα του Δήμου ήταν, όπως και σε άλλες εκπομπές με παρόμοιο περιεχόμενο, άριστη και αξίζουν συγχαρητήρια σε όσους εργάστηκαν για το σκοπό αυτό. Όπως και στον Πρόεδρο του Πολιτιστικού και Αθλητικού Οργανισμού Γιώργο Μαυροειδή, με πρωτοβουλία του οποίου δόθηκε στο Δήμο ο πολύτιμος τηλεοπτικός χρόνος της Δημόσιας Τηλεόρασης για να παρουσιάσει το περιβαλλοντικό και πολιτιστικό του απόθεμα, τα προϊόντα και τις επιχειρήσεις του.
Γιατί το καλό πρέπει να λέγεται...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου